Het slechte weer hield ons niet tegen! We liepen opnieuw met een grote groep de 5 en 10km! Ook op de kids run waren we goed vertegenwoordigd.

Wat zijn we trots op onze lopers die allemaal het beste van zichzelf gaven!

Bedankt aan al onze deelnemers en supporters.